top of page

LOGISTIEK & OPSLAG

We solve all you problems.

Image by Brooke Winters

WAREHOUSING

Onze opslagfaciliteiten worden gebruikt voor logistieke dienstverlening aan diverse klanten. De aangeboden diensten bestaan uit de behandeling van inkomende goederenstromen, opslag & uitgaande goederenstromen.

PLANNING/BEHEER VAN DE GOEDERENSTROOM
Wij staan ook zelf in voor het plannen/beheer van de goederenstroom. Hiervoor maken we gebruik van kostenefficiënte systemen die zorgen voor een snelle en naadloze aan- en uitvoer van de goederenstroom.


Vervoeren van producten > distributieknooppunten > eindgebruikers.


Transporteren van goederen binnen een bedrijfslocatie (Intralogistiek)

INKOMENDE GOEDERENSTROMEN
Inkomende goederenstromen worden beheerd vanaf de order acceptatie tot een met het eventuele opslaan van de goederen, inclusief:
- receptie en A-check van de goederen
- kwaliteitscontrole na vaststelling van onregelmatigheden
- scanning en opslag

UITGAANDE GOEDERENSTROMEN
Zowel voor afgewerkte produkten als voor produktie-onderdelen wordt de uitgaande goederenstroom beheerd in functie van de klantspecificaties:

  • voor afgewerkte produkten
    - replenishment picking in volle vrachten
    - detail-picking volgens klantenorders (in de functie van distributiecentrum)

  • voor productie-onderdelen
    - aanlevering op afroep
    - replenishment picking en aanlevering
    - Just-In-Time aanlevering

ORDER PICKING

Onze ervaren magazijniers zorgen ervoor dat uw producten met nauwgezetheid onze magazijnen verlaten, zo nodig “just in time”.

 

Zelf staan wij eventueel in voor het eind-assembleren, in-en ompakken, labelen en dergelijke.

Nood aan een vrijblijvende offerte?

Image by rupixen.com

E-FULLFILMENT

Wij bieden ook een volledige ondersteuning aan voor e-commerce. Wij zorgen dat online bestelde producten worden klaargezet en op tijd bij de klant terecht komen.

 

Dit realiseren we door zorgvuldig een proces te doorlopen:

  • Ontvangen goederen webshop en deze controleren op onregelmatigheden.
    Deze stap kan ook on-site worden uitgevoerd waarbij TLD LOGISTICS zelf het magazijn beheert alsook instaat voor de voorraadbeheer. Het ordersysteem van uw website wordt aan het voorraadbeheersysteem van het magazijn gekoppeld, zo zijn de veranderingen in voorraad direct doorgevoerd en real-time in te zien, zodat hier snel op ingespeeld kan worden.

  • Orderverwerking > orderpicking: wanneer een order werd verwerkt zorgt ons personeel ervoor dat de bestelde producten op tijd klaargezet worden voor transport.
    Zoals eerder vermeld kunnen wij ook instaan voor VAL-activiteiten. Dit omvat bijvoorbeeld het inpakken, sealen, voorzien van etiket, voorzien van een label en dergelijke. Hierbij hoeft de klant zich geen zorgen maken omtrent het verpakken van de goederen.

  • Verzenden: Hierbij worden de producten meegegeven aan onze vervoerder TLD EXPRESS.

  • Aanbieden van After sales services: Naleveringen/Retourzendingen.

CROSS DOCK

Kosten worden bespaard door goederen direct vanaf het losdock naar het laaddock te brengen, zonder deze eerst te stockeren.

 

Hierdoor zijn er lagere transport- en voorraadkosten.

Een vrachtwagen laden
bottom of page